TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Problemer med å kontrollere systemet med Google Assistant

Merk: Google Assistant er ikke tilgjengelig i alle land og på alle språk.

Hvis du har problemer med å bruke talekommandoer med Google Assistant, kan du prøve følgende:

Kontroller at taleassistenten har blitt konfigurert. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Bruke Google Assistant med smartprodukter fra Bose

Hvis det er for mye støy i rommet (dvs. flere folk som snakker eller høylytt musikk som spilles), er det ikke sikkert at høyttaleren kan høre deg. Prøv å redusere støyen i rommet, snakke høyere eller snakke nærmere høyttaleren

Prøv å si kommandoen på en annen måte. Google Assistant kan tolke uttrykk på mange måter, så prøv å si kommandoen på en annen måte

Hvis du prøver å kontrollere en musikktjeneste, må du kontrollere at tjenesten er lagt til i Bose Music-appen i tillegg til Google Assistant-appen ved å gå til Settings > Linked Media Accounts (Innstillinger > Tilknyttede mediekontoer). Merk: Ikke alle musikktjenester kan startes av en taleforespørsel.

Kontroller at høyttaleren du prøver å styre, er koblet til kontoen din. Åpne Bose Music-appen, gå til My Bose (Min Bose) > My Account (Min konto) > Manage Speakers (Administrer høyttalere), og kontroller at høyttaleren du prøver å styre, vises. Hvis ikke legger du det til i kontoen din.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din