NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Problemer med å kontrollere systemet med Google Assistant

Merk: Google Assistant er ikke tilgjengelig i alle land og på alle språk.

Hvis du har problemer med å bruke talekommandoer med Google Assistant, kan du prøve følgende:

Kontroller at taleassistenten har blitt konfigurert. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Bruke Google Assistant med smartprodukter fra Bose

Hvis det er for mye støy i rommet (dvs. flere folk som snakker eller høylytt musikk som spilles), er det ikke sikkert at produktet kan høre deg. Prøv å redusere støy i rommet, snakke høyere eller snakke nærmere produktet.

Prøv å si kommandoen på en annen måte. Google Assistant kan tolke uttrykk på mange måter, så prøv å si kommandoen på en annen måte

Hvis du prøver å kontrollere en musikktjeneste, må du kontrollere at tjenesten er lagt til i Bose Music-appen i tillegg til Google Assistant-appen ved å gå til Settings > Linked Media Accounts (Innstillinger > Tilknyttede mediekontoer). (Merk: Ikke alle musikktjenester kan startes av en taleforespørsel.)

Kontroller at produktet du prøver å styre, er koblet til kontoen din. Åpne Bose Music-appen, gå til My Bose (Min Bose) > My Account (Min konto) > Manage Speakers (Administrer høyttalere), og kontroller at produktet du prøver å styre, vises. Hvis ikke legger du det til i kontoen din.

Start Bose-produktet på nytt ved å koble fra strømledningen i 30 sekunder.