Merk: Google Assistant er ikke tilgjengelig i alle land og på alle språk.
Hvis du har problemer med å bruke talekommandoer med Google Assistant, kan du prøve følgende:
Merk: Google Assistant er ikke tilgjengelig i alle land og på alle språk.
Hvis du har problemer med å bruke talekommandoer med Google Assistant, kan du prøve følgende:
Kontroller at taleassistenten har blitt konfigurert. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Bruke Google Assistant med smartprodukter fra Bose
Hvis det er for mye støy i rommet (dvs. flere folk som snakker eller høylytt musikk som spilles), er det ikke sikkert at produktet kan høre deg. Prøv å redusere støy i rommet, snakke høyere eller snakke nærmere produktet.
Prøv å si kommandoen på en annen måte. Google Assistant kan tolke uttrykk på mange måter, så prøv å si kommandoen på en annen måte
Hvis du prøver å kontrollere en musikktjeneste, må du kontrollere at tjenesten er lagt til i Bose Music-appen i tillegg til Google Assistant-appen ved å gå til Settings > Linked Media Accounts (Innstillinger > Tilknyttede mediekontoer). (Merk: Ikke alle musikktjenester kan startes av en taleforespørsel.)
Kontroller at produktet du prøver å styre, er koblet til kontoen din. Åpne Bose Music-appen, gå til My Bose (Min Bose) > My Account (Min konto) > Manage Speakers (Administrer høyttalere), og kontroller at produktet du prøver å styre, vises. Hvis ikke legger du det til i kontoen din.
Start Bose-produktet på nytt ved å koble fra strømledningen i 30 sekunder.