Prøv følgende for å løse dette problemet:
Gjelder for:
Hvis enheten krever en kode, kontrollerer du at du har angitt riktig kode
kontroller at bluetooth er slått på eller aktivert på enheten
det kan være at bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. prøv å flytte den nærmere høyttaleren
hvis to bluetooth-enheter allerede er paret med høyttaleren, deaktiverer du bluetooth på én av enhetene eller flytter den utenfor høyttalerens rekkevidde
trykk flere ganger på bluetooth-knappen til du hører navnet på den ønskede enheten. hvis du vil ha mer informasjon om tilkobling via denne metoden, kan du se rulling gjennom andre parede enheter
fjern høyttaleren fra listen over bluetooth-enheter og par deretter høyttaleren på nytt
tøm høyttalerminnet, og par deretter bluetooth-enheten og høyttaleren på nytt. hvis du vil tømme høyttalerminnet for alle enheter, trykker du på og holder inne bluetooth i ca. ti sekunder til du hører en talemelding eller tone. alle bluetooth-enheter fjernes fra høyttaleren, og bose® soundlink® color-høyttaleren kan oppdages
Tilbakestill høyttaleren. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger på systemet