Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Paret Bluetooth®-enhet kobler seg ikke til høyttaleren

Prøv følgende for å løse dette problemet:

Hvis enheten krever en kode, kontrollerer du at du har angitt riktig kode

kontroller at bluetooth er slått på eller aktivert på enheten

det kan være at bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. prøv å flytte den nærmere høyttaleren

hvis to bluetooth-enheter allerede er paret med høyttaleren, deaktiverer du bluetooth på én av enhetene eller flytter den utenfor høyttalerens rekkevidde

trykk flere ganger på bluetooth-knappen til du hører navnet på den ønskede enheten. hvis du vil ha mer informasjon om tilkobling via denne metoden, kan du se rulling gjennom andre parede enheter

Bluetooth

fjern høyttaleren fra listen over bluetooth-enheter og par deretter høyttaleren på nytt

tøm høyttalerminnet, og par deretter bluetooth-enheten og høyttaleren på nytt. hvis du vil tømme høyttalerminnet for alle enheter, trykker du på og holder inne bluetooth i ca. ti sekunder til du hører en talemelding eller tone. alle bluetooth-enheter fjernes fra høyttaleren, og bose® soundlink® color-høyttaleren kan oppdages

Bluetooth

Tilbakestill høyttaleren. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger på systemet

Var dette nyttig?

Send

Takk for tilbakemeldingen.