TILGJENGELIG FOR UTSENDELSE OM 1–2 VIRKEDAGER MED 90 DAGERS RISIKOFRI PRØVEPERIODE OG GRATIS STANDARDLEVERING AV BESTILLINGER PÅ KR 450 ELLER MER

Fjernkontrollen fungerer ikke

Gjelder for:

Hvis lydplanken ikke reagerer på på/av-, volum- og kildevalgkommandoer fra fjernkontrollen som fulgte med, kan du prøve følgende:

Bruk fjernkontrollen innenfor seks meter fra lydplanken, ettersom det er den maksimale rekkevidden til den

Fjern eventuelle hindringer som kan blokkere mottakerne for fjernkontrollsignaler helt til venstre og helt til høyre foran på lydplannken

Sett nye batterier i fjernkontrollen. Hvis du nettopp har byttet batterier, må du kontrollere at batteriene er satt inn slik at symbolene + og - på batteriene stemmer overens med merkingen for + og - i batterirommet

Innsetting av batterier

Tilbakestill lydplanken ved å koble strømledningen fra strømuttaket. Vent i 30 sekunder, og koble strømledningen til igjen

Hvis du har kjøpt den valgfrie Bose Soundbar Universal Remote, og de seks kildeikonene blinker, er ikke fjernkontrollen forbundet med lydplanken

Slik gjenoppretter du forbindelsen mellom fjernkontrollen og lydplanken:

  1. På fjernkontrollen trykker du på og holder nede knappene for volum ned og venstre navigasjon i fem sekunder for å tømme fjernkontrollens sammenkoblingsliste
  2. Trykk på knappen for senternavigasjon én gang for å sette fjernkontrollen i sammenkoblingsmodus
  3. Åpne Bose Music-appen, og trykk på bildet på lydplanken som vises nederst i høyre hjørne
  4. Velg Settings (Innstillinger) > Pair New Remote (Par ny fjernkontroll) 
  5. Følg instruksjonene i appen
  6. Når fjernkontrollen er oppdaget, trykker du på Continue (Fortsett) for å fullføre sammenkoblingsprosessen

Hvis du vil konfigurere denne fjernkontrollen til å styre andre enheter, kan du se Programmering av den universelle fjernkontrollen.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din