90 dagers risikofri prøveperiode, 2 års garanti og gratis standard levering for bestillinger over 450 NOK

Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger

Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger sletter alle innstillinger for kilder, volum og nettverk i høyttaleren og tilbakestiller dem til opprinnelige fabrikkinnstillinger.

Hvis du har lagt til en taleassistent

  1. Slå på høyttaleren ved å trykke på Av/på-knappen
  2. Åpne appen for taleassistenten, finn de tilknyttede smartenhetene, og fjern Bose-produktet du ønsker å tilbakestille
  3. I Bose-appen går du til produktets innstillinger og velger Voice Assistant > Remove Account (Taleassistent > Fjern konto)
  4. Fjern produktet fra Bose-kontoen din. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Fjerne et produkt fra Bose Music-kontoen min
  5. Trykk på og hold inne knappene for Volum + og Bluetooth samtidig i ti sekunder. Høyttaleren starter på nytt, og når gjenopprettingen er ferdig, lyser det gult i øvre og nedre del av lysringen 

Hvis du ikke har lagt til en taleassistent

  1. Slå på høyttaleren ved å trykke på Av/på-knappen
  2. Fjern produktet fra Bose-kontoen din. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Fjerne et produkt fra Bose Music-kontoen min
  3. Trykk på og hold inne knappene for Volum + og Bluetooth samtidig i ti sekunder. Høyttaleren starter på nytt, og når gjenopprettingen er ferdig, lyser det gult i øvre og nedre del av lysringen

Når du vil konfigurere høyttaleren på nytt, åpner du Bose Music-appen og følger appinstruksjonene. Hvis du har mer enn ett produkt, trykker du på ikonet My Bose (Min Bose) øverst til venstre, og trykker deretter på +.

Hjalp denne informasjonen?

Bra, takk for tilbakemeldingen. Del gjerne ytterligere kommentarer nedenfor.
We’re sorry this page didn’t meet your expectations. Please tell us about your experience and/or what we could do better.
Send
Takk, vi setter pris på tilbakemeldingen din