Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger sletter alle innstillinger for kilder, volum og nettverk i høyttaleren og tilbakestiller dem til opprinnelige fabrikkinnstillinger.
Gjenoppretting av fabrikkinnstillinger
Gjelder for:
- Slå på høyttaleren ved å trykke på Av/på-knappen
- Åpne appen for taleassistenten, finn de tilknyttede smartenhetene, og fjern Bose-produktet du ønsker å tilbakestille
- I Bose-appen går du til produktets innstillinger og velger Voice Assistant > Remove Account (Taleassistent > Fjern konto)
- Fjern produktet fra Bose-kontoen din. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Fjerne et produkt fra Bose Music-kontoen min
- Trykk på og hold inne knappene for Volum + og Bluetooth samtidig i ti sekunder. Høyttaleren starter på nytt, og når gjenopprettingen er ferdig, lyser det gult i øvre og nedre del av lysringen
- Slå på høyttaleren ved å trykke på Av/på-knappen
- Fjern produktet fra Bose-kontoen din. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se Fjerne et produkt fra Bose Music-kontoen min
- Trykk på og hold inne knappene for Volum + og Bluetooth samtidig i ti sekunder. Høyttaleren starter på nytt, og når gjenopprettingen er ferdig, lyser det gult i øvre og nedre del av lysringen
Når du vil konfigurere høyttaleren på nytt, åpner du Bose Music-appen og følger appinstruksjonene. Hvis du har mer enn ett produkt, trykker du på ikonet My Bose (Min Bose) øverst til venstre, og trykker deretter på +.