Få gratis forsendelse når du bestiller i dag.
 

Verdier

Retningslinjer

Dette er de uforanderlige prinsippene som vi legger til grunn for alle avgjørelsene vi tar, både store og små.

innovasjon og teknologi
som gir kundene betydelige fordeler.

lagånd og samarbeid
som inspirerer de beste til å bli og andre til å bli med på laget.

vekst
for å nå flere kunder med teknologien vår og fordelene den gir og tilby de ansatte nye muligheter.

økonomisk bærekraft
for bedriften, slik at vi selv kan finansiere forskning, innovasjon og vekst på lang sikt.

Kjerne og verdier

Dette er egenskapene som alle ansatte vet at forventes av dem, og egenskapene som sammen utgjør grunnmuren i Bose-kulturen.

Vi i Bose har en lidenskap for å gjøre ting som er bedre. Vi driver forskning og oppfinnsomhet på høyt nivå for å videreutvikle nye konsepter og produkter. Vi skaper kundeopplevelser som er opplysende, unike og hyggelige. Vi ønsker å utvikle et miljø som utfordrer oss til å oppnå vårt ypperste.

INTEGRITET

vi gjør forretninger med integritet.
vi skal utvise høyest mulig forretningsmoral i vår omgang med kunder, leverandører og hverandre. vi må gjøre oss fortjent til støtte og tillit fra andre, og bygge omdømmet vårt gjennom individuell integritet og respekt. det forventes at ansatte i bose opptrer åpent og ærlig, og at de oppfører seg i tråd med bedriftens verdier.

UTMERKET

alt vi gjør, skal være utmerket.
utmerkethet er vår livsstil. det har alltid vært en viktig del av selskapet vårt. vi forventer at våre produkter, ansatte, metoder og vårt lederskap beviser dette. vi skal alltid utfordre oss selv og hverandre til å bli bedre.

INNOVASJON

vi oppfordrer til innovasjon på alle områder av arbeidet vårt.
forskning, innovasjon og oppfinning er kjernen av selskapet vårt. vi har suksess fordi vi utforsker metoder og ideer som ligger utenfor det som er vanlig. innovasjon må være til stede i hele selskapet og alle deler av arbeidet vårt. vi må jobbe for å ha et miljø som oppfordrer hver enkelt til å utvikle fantasien og mulighetene sine, og som gir dem frihet til å utvikle ideene sine.

LIDENSKAP

vi er lidenskapelig opptatt av det vi gjør, og av det bose står for.
det er lidenskapen og begeistringen vår som gjør at vi kan levere den ytelsen og innovasjonen vi har mål om å levere. vi mener at de som er fokusert, motivert og som blir oppglødd av det de holder på med, sprer denne begeistringen til andre rundt seg. det er en fordel med mennesker som står på for å få gjennomslag for ideene sine og ledere som inspirerer oss til å oppnå stadig bedre resultater.

RESPEKT

vi behandler andre med respekt.
gjensidig respekt og tillit er grunnmuren i effektive arbeidsforhold. vi vet at samarbeid mellom individer og mellom grupper er nødvendig for at vi skal ha fremgang. det betyr at hver og en av oss må kommunisere åpent, akseptere forskjellige meninger og behandle hverandre med rimelighet og respekt.

VERDI

sammen skaper vi verdier for kundene våre.
vi må jobbe sammen med kollegaene våre for å forsikre at alt vi bidrar med, er av verdi for kunden. vi ser det fra kundens ståsted, vi forsøker alltid å forstå deres behov. vi lager produkter og tjenester av varig kvalitet som gleder kundene våre på uventede måter.