NYE PRODUKTER ER HER! SJEKK DEM UT.
Butikker Handlevogn

Ordresporing

Bestillingsinformasjonen vises ikke i sporingssystemet før varen er sendt. Vent et døgn etter at du har mottatt en e-post med bekreftelse på at varen er sendt, før du sporer forsendelsen.

Når du velger Legg inn ordre på slutten av bestillingsprosessen, bekrefter vi transaksjonen med et ordrenummer.

Vi anbefaler at du skriver ut og lagrer en kopi av denne siden til fremtidig bruk. En e-post med bestillingsbekreftelse vil bli sendt til e-postadressen som er oppgitt når du fullfører bestillingen.

Du kan bruke bestillingsnummeret senere til å innhente statusen til forsendelsen. Gå til  Spor bestillingen min for å se forsendelsesstatusen og andre detaljer. Bestillingsinformasjonen blir vanligvis tilgjengelig ett døgn etter at du har bestilt.

Siden vi bestreber oss på å behandle bestillingene raskt, er det bare i en kort periode du kan endre eller annullere en bestilling. Ring oss på 1-800-379-2073, så skal vi prøve å etterkomme ønsket ditt.

Hvis bestillingen allerede er sendt, kan du la være å motta leveringen. Da returneres bestillingen til Bose. Når vi mottar den, krediteres betalingsmiddelet som kjøpet ble betalt med.

Hvis du vil spore et kjøp du foretar på dette nettstedet eller med en kundeserviceagent, skriver du inn bestillingsnummeret og faktureringspostnummeret på  Spor bestillingen-siden.  Da kommer du til siden med bestillingsdetaljer, der du kan klikke på koblingen Spor forsendelse, slik at du kan finne forsendelsesstatusen til bestillingen. Bestillingsinformasjonen blir vanligvis tilgjengelig ett døgn etter at du har bestilt.